Rawghurt

publicerat i
Idag åt jag denna superhärliga rawghurt till frukost efter att jag utövat härlig morgonyoga och magträning från bodyliciousboken!
Superskönt att starta dagen med träning tycker jag, man blir pigg och kommer igång med kroppen! :)
 
Rawghurt
Ingredienser;
  • 1 avokado
  • 1 banan
  • 2 nävar baby spenat och baby grönkål
  • Vatten 
  • Ingefära
  • Ca 2 dl blandade bär
Mixa och servera i en skål. Jag toppade med jordgubbar, mandlar och kiwi. :)
 
 
 
Nu ska vi ner till stranden och relaxa i solen.
Med mig har jag kokosvatten, hemmagjord sallad, råa snacks såsom morötter, banan och jordgubbar.
Vad gör ni idag?
 
Hoppas ni får en underbar dag!
Kramar,
Maria

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av junitjej:

Det ser gott ut!

Svar: Tack så mycket! Det var de kan jag lova :)
Maria Gregorioff

2:a kommentar, skriven , av Josephine:

Åh vad gott! Det var länge sen jag gjorde sånt :)

Svar: Åh, tack snälla du! :) det är så enkelt och såå gott!! Du borde göra snart igen då ju haha :)
Maria Gregorioff

3:e kommentar, skriven , av Robex Lundgren:

coolt

Svar: Tack så mycket :)
Maria Gregorioff

4:e kommentar, skriven , av Sofia:

Ser himla gott ut!

Svar: Åh, tack snälla du! :) kramar!
Maria Gregorioff

5:e kommentar, skriven , av kmstyle:

det måste jag testa!:)

Svar: Ja, gör det! Berätta gärna sen vad du tyckte! :)
Maria Gregorioff

6:e kommentar, skriven , av emma hörselskadad :

mumsigt

Svar: Tack så väldigt mycket! :)
Maria Gregorioff

7:e kommentar, skriven , av Annster:

Ser gott ut :)

Svar: Åh, tack ska du ha!! :)
Maria Gregorioff

8:e kommentar, skriven , av joe:

Men så gott det ser ut! Är de choklad i?

Svar: Tack så mycket! :) ja,.du måste prova! Ingen choklad i denna:)
Maria Gregorioff

9:e kommentar, skriven , av JOSEFINE -:

Ser jättegott ut! Skall provas. x

Svar: Tack så mycket!! Ja, gör det. :) säg gärna sen vad du tyckte!:)
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :