Acaibowl a la Maria.

publicerat i Frukost, Mellanmål;
Så härligt det var att träna tidigt imorse alltså!
Skön känsla att starta dagen med träning tycker jag, fast det vet ni kanske vid detta laget att jag tycker, haha! 
 
När jag sedan kom hem var jag sugen på en lite större frukost då jag inte åt så mycket innan jag drog till träningen. 
Jag gjorde en himla fräsch egengjord variant utav acaibowl och till det åt jag två hampariskakor med kokt ägg, örtsalt & tomat. Mums!!
 
Acaibowl a la Maria
Ingredienser;
  • 1 banan
  • 1 dl björnbär
  • 1 dl hallon
  • 1 msk acaipulver
  • 0,5 dl havredryck 
  • 1/2 dl avokado
Mixa! 
Jag toppade min acaibowl med olika nötter, kokos, banan, mynta & kakaonibs.
 
 
Ha nu en bra måndag & start på veckan fina läsare!
 
Kramar,
Maria

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emilia Åkerberg:

Åh va gott! :)

Svar: Tack snälla! :)
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :