Enkelt och gott kvällsmys!

publicerat i
Imorse drack jag en likadan juice som igår, snart har jag klarat min juiceutmaning, känns gött!!
Kommer helt klart att fortsätta att dricka mina
gröna juicer var varannan dag sen också! :) 
Har haft en väldigt mysig dag idag med en kompis och hennes syster, var på ikea och väla, love it! 
 
Var en himla härlig dag igår förresten då jag träffade fina ida, vi lagade nyttiga chokladbollar och en jättegod middag! Planerade lite mer med vår kommande resa dessutom. Vi klämde in ett boxpass också, hääärligt och jobbigt! 
Nu ska jag äntligen komma igång stenhårt med träningen efter att ha varit sjuk! Tränade ben/rumpa idag, har saknat gymmet alltså! :)
 
Nu ikväll ska jag och Philip mysa till en film och gottis. Jag fixade snabbt och lätt ihop en fruktsallad gjord på päron, kiwi och banan. Freestyla ihop en god chokladsås till det med som jag gjorde på kakao, mosad banan och kvarg, mums! Jag toppade det sedan med kokoschips, pumpafrön och solrosfrön.
Jag dricker Renée Voltaires lantbuljong till, ni måste prova den, god!
 
 
Ha en mysig kväll.
Kramar,
Maria

Kommentera inlägget här :