Radio, god mat och hälsosam shopping!

publicerat i Juice, Lunch, Middag;
God kväll!
Har verkligen varit en bra dag idag. Drack en härlig grön juice i morse, åt banangröt och ägg!
Efter att ha ätit en stor frulle var det dags för gymmet, fick bli att träna lite axlar och triceps idag :) 
Till lunch åt jag på Holy Greens (som ligger i Helsingborg för er som inte vet) en laxsallad och en grön juice, alltså lööve it! Älskar fräscha sallader och energirika juicer, borde finnas fler såna ställen! :)
 
Idag skulle Philip vara med i radio, din gata heter den radiostationen och det är i Malmö.
Det ironiska var dock att de skulle vara 4 personer med förutom programledarna men en var sjuk av dem så de frågade om jag ville hoppa in, till en början ville jag inte då jag är väldigt blyg i såna lägen men Philip lyckades övertala mig och tillsist sa jag ja och det var kul då vi var två par som skulle vara med i programmet, vi pratade om allt mellan himmel och jord, det var faktiskt riktigt kul! Bra träning för mig som annars är blyg att prata inför andra! Tror att det ligger uppe på deras hemsida faktiskt, det vi pratade idag ;)
 
När det var färdigt ville jag såg gärna gå inom en affär som jag inte visste fanns som riktig affär utan har trott att det bara funnits som webbshop. 
Senaste gången vi var i Malmö såg vi den affären men då hann vi tyvärr inte så idag var jag bara tvungen att gå dit!!
Det var ju rena himmelriket i mina ögon!!! Jag köpte en hel del, haha, kunde inte stå emot! 
Jag köpte en god bar (som jag inte kommer ihåg namnet på, som redan är uppäten dessutom haha.), kakaonibs, kokosolja, mörk choklad (väääldigt god), linfrömjöl, paranöt & aprikosmusli av Renée Voltaire, chiaprotein, groddbröd med tranbär, blue cheese dip, alla grejer är utan konstigheter och en massa socker i, love it!!
Affären heter förresten Reco Market och ligger väldigt nära Malmö station! Stort plus att en hel del var på rea också!!
 
Glömde att dela med mig av min gröna juice här imorse så här kommer det. 
 
Grön juice
Ingredienser;
  • 2 citroner
  • 1 lime
  • 2 dl mango
  • Lite vatten
  • Ingefära
Mixa! :)
Jag toppade med kokoschips, pumpafrön och solrosfrön. 
 
 
 
 
 
Till kvällsmat var Philip duktig och lagade en kött- och nudelsoppa, gött! :)
 
Ha en fin kväll!
Kramar,
Maria

Kommentera inlägget här :