Blåbärschiapudding med smak av kardemumma.

publicerat i
Hej fina läsare. ❤
Hoppas att allt är bra med er!
Jag har börjat med en väldigt härlig torsdagsrutin faktiskt, nämligen att gå på ett tidigt bodybalancepass som är redan klockan 7. Alltså, det är så skönt att starta dagen med träning tycker jag, speciellt bodybalance där man tränar en blandning utav avslappning, styrka, stretch och balans. Har ni chans att prova detta passet så gör det! Himla bra. :) 
 
När jag kom hem var jag hungrig och som tur var hade jag redan en färdig frukost i kylen som bara väntade på mig. Igår köpte jag en blåbärschiapudding från Rawfoodhouse men som inte blev av att jag åt igår. Perfekt till frukost!
Den var med smak utav mumsig kardemumma och den hade dessutom god topping till som bestod utav pumpafrön, kokoschips och torkad frukt.
Bor ni i Malmö eller har vägarna förbi måste ni bara prova deras mat och desserter, väldigt goda och de har en väldigt trevlig personal. 
 
 
 
Hoppas ni får en mysig torsdag. 
Kramar,
Maria 

Kommentera inlägget här :