Kanel- och bananpannkakor serverade tillsammans med hemmagjord chokladsås m.m.

publicerat i Mellanmål;
Hej fina ni! 💗 
Innan ikväll kände jag verkligen för att lyxa till det lite med min kvällsmat så jag bestämde mig helt enkelt för att göra bananpannkakor med smak utav kanel, blev så himla gott tycker jag!! Till det gjorde jag även en himla smarrig chokladsås + att jag även åt hackade paranötter, kakaonibs, hallon & jordnötssmör till detta. Himla fin kombo! 
Gillar starkt att detta även är enkelt att göra & att det är hyfsat få ingredienser! :)
 
Kanel- och bananpannkakor 
Ingredienser;
  • 2 mosade bananer
  • 2 ägg
  • Kanel efter tycke och smak
Blanda ihop och stek.
 
Chokladsås 
Ingredienser;
  • 3 st dadlar 
  • 1 dl havredryck
  • 1 msk rå kakao
Mixa!
 
Vad äter ni ikväll? 
 
 
Hoppas ni har en bra kväll!
Kramar,
Maria 

Kommentera inlägget här :