Morotskakshavregrynsgröt.

publicerat i Frukost, Mellanmål;
Morotskakshavregrynsgröt...typ världens längsta ord? Haha! Skämt och sido, denna goda frukost åt jag iallafall igår. Jag hittade receptet på duktiga Sassas blogg och den blev himla saftig och god faktiskt!! 
Jag ändrade dock en grejer som jag inte hade hemma såsom kokos, mandelmjölk och valnötter. Kokosen bytade jag till solrosfrön, mandelmjölken bytade jag till havredryck och valnötterna bytade jag till paranötter. Jag toppade min gröt med rårivna morötter och pauluns supermusli. 
Receptet hittar ni här
 
 
Nu ska jag strax iväg och träna bodypump, härligt sätt att starta dagen med träning tycker jag! Sen vid lunch kommer Philip & min min familj på lite besök i vår nya lägenhet, mys!
Hur startar ni er dag idag? 
 
Kramar,
Maria 

Kommentera inlägget här :