Äntligen dags för en härlig skål med grön smoothiebowl.

publicerat i Frukost, Mellanmål, Smoothie;
Imorse var de äntligen dags för mig att komma igång med gröna & hälsosamma smoothiebowls igen efter lite uppehåll. Så gott & enkelt att bara mixa ihop!
 
Grön & skön smoothiebowl 
Ingredienser;
  • 1 tsk spirulina (valfritt)
  • 1/2 avokado
  • 1,5 dl havredryck 
  • 1 banan
  • 1 nektarin
  • 1 tsk havtornspulver (valfritt)
  • 2 nävar spenat 
  • Några isbitar 
Mixa ihop allt & toppa med godsaker. Jag hade idag på valnötter, pauluns granola, gojibär & vindruvor. Denna smoothie + 1 ägg vid sidan av åt jag till frukost imorse.
Vad äter ni idag till frukost?
 
 
Nu ska jag verkligen njuta utav vårt fina väder & träna lite i en park där dom har ett utegym, så härligt!
Hoppas ni får en underbar onsdag.
Kram!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Mmm! vad gott! :))

Svar: Tack snälla!! De var mumma 😀
Maria Gregorioff

2:a kommentar, skriven , av Lena:

Den här lät ju riktigt spännande! Måste jag prova! :)

Svar: Åh men tack! 😀 himla gott & jag gillar hur enkelt det är att bara mixa dessutom. Ja gör gärna de!! Skriv gärna sen vad du tyckte. Trevlig helg!
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :