Rå skönhet.

publicerat i Frukost, Mellanmål, Smoothie;
Efter en superhärlig helg i Stockholm med 30-års firande, häng med kompisar & god mat är jag nu hemma igen. Alltid lika roligt att besöka mina fina vänner, önska dock att vi alla bodde närmare varann..
Vi var ute i skärgården i min kompis stuga & firade nästan 30 personer tillsammans, supertrevligt! Vi hade himla tur med vädret då det var strålande sol hela dagen, vi åt gott, umgicks & tillochmed badade och bastade sent på kvällen/natten. Det enda negativa är att jag nu har en jäkla massa myggbett överallt..typ 30 stycken känns det som, minst haha! Men det är smällar man får ta. 
Tyvärr tog jag inte så många bilder, alltid lika efterklok! När man umgås & har det trevligt med vänner glömmer man bort att ta bilder faktiskt, men delar med mig utav två nedanför. :)
Den första bilden är på de fina födelsedagspersonerna & den sista är på den underbara utsikten på kvällen. 
 
 
 
Nu har jag precis njutit utav en grön lite tjockare smoothie som jag toppade med myntablad, gojibär & hampafrön. 
 
Grön skönhet
Ingredienser;
  • 2 bananer
  • 1/3 utav en fänkål
  • 2 nävar spenat
  • 1/2 gurka
  • En bit ingefära
  • 1 msk citronjuice 
  • 1/2 färsk mango
  • 1,5 msk hampaproteinmix från Renee Voltaire (innehåller hampa, spirulina & acai)
  • 1 näve mynta 
  • Några isbitar 
Jag juicade först spenat, mynta, ingefära, gurka & fänkål. Sedan hällde jag i juicen i min mixer & mixade det tillsammans med resterande ingredienser. 
 
 
 
Vad äter ni till frukost idag? 💚 
Kramar!

Kommentera inlägget här :