Clean green.

publicerat i Mellanmål, Smoothie;
Imorse åt jag en stoor skål grön smoothie, så fräscht & gott vill jag lova!! 
Tryckte i en del grönsaker för att få i mig mer grönsaker.
 
Clean green
Ingredienser;
  • 2 frysta bananer
  • 1 ofryst banan
  • 2 stora nävar spenat
  • 3 blad svartkål (ej stjälk)
  • 1/2 avokado
  • Ca 1-2 dl havredryck 
  • 1/3 gurka 
Jag mixade mitt I en höghastighetsblender för att inte få kvar några blad & klumpar. 
 
 
Massa topping som vanligt, blåbär, jordnötssmör, saffransgranola (receptet på den hittar ni några inlägg bakåt) + passionsfrukt.
 
Så skönt att jag är ledig idag, blir att julbaka lite & träna lite senare idag. Vad gör ni idag?
 
Kramar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah - chic W:

Låter riktigt gott och nyttigt :) För mig blir det mest städ och tvätt idag, men träning ikväll i alla fall så jag får göra något roligt ^^

Svar: Tack så jättemycket! :) så duktigt av dig! Skönt när det är färdigt & man har rent och snyggt :) vad tränade du?
Maria Gregorioff

2:a kommentar, skriven , av Sarah - chic W:

Jaa, verkligen. Om det är stökigt hemma känns det stökigt i huvudet också :P Det blev en löprunda, en nyfunnen kärlek :D

Svar: Men verkligen så!! Håller med dig, älskar att ha det städat & nytvättat. :) åh, härligt!! Vill också hitta kärlek till att springa, får nog ge det en chans!
Maria Gregorioff

3:e kommentar, skriven , av Sarah - chic W:

Jaa, det är underbart. Man blir liksom mindre stressad när det är rent :P Jaa, när man älskar det är det underbart. Jag försökte för ett par år sen, men då tyckte jag inte om det så det kändes bara jobbigt och jag gav upp rätt fort och körde på styrketräning istället. Men nu testade jag igen och jag bara älskade det direkt och vill hela tiden ut och springa :D

Svar: Haha håller med dig fullkomligt!! Man känner ett visst lugn inom sig. :) Vad roligt att du känner så nu! Några tips att dela med dig utav? :)
Maria Gregorioff

4:e kommentar, skriven , av Sarah - chic W:

Jaa :D Oj, det var svårt. Det bästa är nog att hitta någon du kan börja springa med så ni kan pusha varandra :)

Svar: Aha ja det har du rätt i! Tack för tips :)
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :