lyxig lördagsfrukost.

publicerat i Mellanmål;
Så himla mysigt att starta dagen med en glassfrukost & ett avsnitt gossip girl på tv:n (jag har börjat att kolla på det från hela första början & är nu inne på säsong 4 typ..snacka om beroendeframkallande!). Någon mer som kollat på det? 
 
Min frukost imorse var enkel att bara mixa ihop & idag provade jag att ha i lite kakaosmör då min kakao var slut hemma tyvärr. Blev väldigt fluffigt & gott måste jag säga! Inte lika mycket chokladsmak som kakao men helt klart mumma! 
Har man inte kakaosmör hemma går det lika bra med lite kakao alternativt bara banan. 
 
Glassfrukost
Ingredienser;
  • 2 frysta bananer
  • 1 ofryst banan
  • Ca 1/2 dl kakaosmör 
Mixa!
 
 
Nu har jag precis kommit hem efter ett härligt & svettigt spinningpass, alltid lika go känsla efter ett sånt pass!!
Nu ska jag slappa & jobba senare. Vad gör ni idag? ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rememberthiis.blogg.se:

gott!

Svar: Tack snälla! Trevlig helg 💚
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :