Pepparkakschiapudding.

publicerat i Frukost, Mellanmål;
Inleder min lördag med lite juligt tema - pepparkakschiapudding, hur gott som helst & enkelt!
Älskar julen & allt därtill! :)
 
Pepparkakschiapudding
Ingredienser;
  • Ca 1-1,5 tsk pepparkakskrydda
  • 2 dl havredryck 
  • 1 dl krämig kokosmjölk 
  • 5 st hackade paranötter (eller andra nötter alternativt frön)
  • 1/2 näve gojibär 
  • 4 msk chiafrön 
Blanda ihop allt & låt stå lite tills krämig konsistens. Jag toppade med clementiner & pepparksbolle (tryck HÄR för att komma till receptet.)
 
 
Just nu kollar jag på livestream på facebook där min fina pojkvän tävlar i fotbollsfreestyle, VM i Australien! Heja heja! Så stolt över honom!! 
 
Om någon timme ska jag iväg för att träffa nästan hela min familj för att gå på julmarknad, love it!
Vad ska ni göra idag?
 
Kramar!

Kommentera inlägget här :