Pepparkaksröra.

publicerat i Frukost, Lunch, Mellanmål;
Jag är fortfarande inne på att ha julkryddor till mina frukostar, sååå gott ju! Tycker ni inte?
Idag tänkte jag först göra pannkakor men insåg att jag inte orkade så det fick bli en pepparkaksröra, så himla god!! Ska inte döma efter utsidan för den såg visst lite rolig ut hehe. Men supergod var den!
 
Pepparkaksröra 
Ingredienser;
  • 2 ägg
  • 1 banan
  • 1 tsk pepparkakskrydda 
Stavmixa ihop allt. Stek & blanda ihop till en röra. Jag toppade med massa gott såsom jordnötssmör, gojibär, paranötter, blåbär, clementin, passionsfrukt & kakaonibs! Mmmmmh..
 
 
Nu ska jag cykla iväg & jobba. Vad ska ni göra idag?
Kramar!! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Longevity - en blogg om hälsa:

Oj, det lät udda, måste nästan testas, stekte du banan och äggröran?

Svar: Haha ja minst sagt, men himla gott! :) jag vispade ihop ägg o banan och stekte sedan det!
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :