Rosa fredagsfrukost.

publicerat i Frukost, Mellanmål;
Varför inte äta glass till frukost? Det gör jag iallafall. :)
Idag gjorde jag mig en god rosa & krämig glass som inte innehåller allt för många ingredienser. Jag har använt mig utav rå pitayapulver som jag köpt hos rawnice från att få till den rosa färgen, men går självklart att skippa det i receptet (eller ha i hallon t.e.x istället!) & bara köra på det andra, precis lika gott!! 
 
Rosa glass
  • 3 st frysta bananer
  • 1 tsk kokosolja 
  • En liten skvätt vatten 
  • 2 tsk raw pitayapulver 
Mixa/stavmixa allt tillsammans. Jag har toppat med bland annat saffransgranola (som för övrigt är awesome), recept på den finns några inlägg tillbaka!
 
 
 
Vad äter ni till frukost? Dela gärna med er, jag blir så glad när ni kommenterar!!  Uppskattar det väldigt!
Kramar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Glass till frukost jag också, nästan varje dag/ fryst banan, mandelsmör, växtmjölk, sen fryst mango el frysta jordgubbar 👌😋

Svar: Åh, jaså? Sååå gott!! :) Superfräscht!
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :