Grön frukost. 💚

publicerat i Frukost, MellanmÄl, Smoothie;
Mmmmums. Innan imorse unnade jag mig sjÀlv och min kropp en hÀrlig grön frukost. Jag gillar att unna mig hÀlsosam mat dÄ bÄde min kropp och sjÀl jublar inombords. :) 
Denna smoothiebowl Ă€r bĂ„de enkel, nyttig och god enligt mig iallafall, haha. 😊 
 
Grön smoothiebowl
Ingedienser;
  • 1 avokado
  • 1 nĂ€ve baby spenat 
  • 0,5 dl cashewnötter 
  • 1 banan
  • 1,5 dl kokosdryck 
Mixa allt tillsammans. Jag toppade min med godsaker sÄsom gojibÀr, hasselnötter, blÄbÀr, kokos och pumpafrön. 
Efter att jag tagit mitt foto blandade jag runt alla ingredienser med varandra och dÄ blev det en vÀldigt fin blÄbÀrs"swirl". SÄ dÄ var jag ju bara tvungen att ta ett foto till + toppa den pÄ nytt, haha! Tyckte den swirlen var sÄ himla fin att jag sÄ gÀrna ville ha med den pÄ foto. 
 
 
Hoppas att allt Àr bra med er! 
Kramar,
Maria 

Kommentera inlÀgget hÀr :