Grön smoothie.

publicerat i Frukost, Mellanmål, Smoothie;
Hej finisar!
Hoopas att ni hade en trevlig nyårsafton och att ni haft en bra start på året! Jag hade en lugn men väldigt roligt och trevlig nyårsafton tillsammans med vänner.
Tyvärr har jag blivit förkyld, kanske inte bästa starten på året men ska inte klaga, har iallafall inte ont i halsen. :) Jag gör det bästa utav situationen och försöker att piggna till utav en härligt grön smoothie full med frukt och grönt. Ska jobba snart, så väl på jobb tänkte jag dricka några ingefärsshottar dessutom, det sägs ju att ingefära hjälper mot förkylning! 
Så imorse fick det bli att dricka en smoothie då jag inte var så himla hungrig eller sugen på att "äta". Perfekt med en smoothie då ju!
Iallafall. Nu till receptet på min goda smoothie! 
 
Grön smoothie a la Maria 
Ingedienser;
  • 1 mango (skivad i bitar)
  • 1 pressad citron
  • 2 st pressade apelsiner
  • 1 näve grönkål
  • 1 näve baby spenat
Mixa allt tillsammans! 
 
 
Hoppas ni får en bra tisdag!
Kramar,
Maria 

Kommentera inlägget här :