Hallongröt.

publicerat i
Det var längesen jag åt gröt så idag passade det gött med en skål gröt innan mitt träningspass börjar. :) 
Jag blandade ihop en massa gott och gröten fick en sån fin rosa färg! 
 
Rosa gröt 
Ingredienser 
  • 2,5 dl mandeldryck 
  • 1 dl havregryn 
  • 2 st dadlar (jag klippte dom i små bitar)
  • 1/2 dl frysta hallon
  • Kanel efter tycke och smak 
  • 1 tsk jordnötssmör 
Blanda ihop allt I en kastrull och ha på ca medelvärme. Låt koka någon minut tills det blivit en krämig gröt. Jag toppade min gröt med cashewnötter, pumpafrön, gojibär och efter att bilden tagits tog jag även på kanel & mer mandeldryck. 
 
 
Nu är det dags för mig att svettas lite på ett bodypumpspass! 
 
Kramar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sabiina är namnlös:

Härlig bild c: Btw! Har en frågestund på g, så om du har tid att ställa en fråga så kommer din blogg eller ig bli länkad 😊 *http://www.siin.se/fragestund-22712720* KRAM

Svar: Tack så mycket! :) aha! Tack för infon. :) kram
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :