Chokladboll a la Maria.

publicerat i
Sugen på något enkelt och smarrigt till lördagsmyset? Här nedan har jag ett himla bra tips till er! 
Jag var så himla sugen på chokladbollar så jag trixade ihop ett recept som påminner mig lite om dom jag åt när jag var liten fast dessa är utan vitt socker, hur bra är inte det?
 
Chokladbollar a la Maria
Ingredienser;
  • 2 dl havregryn 
  • 2 msk kokosolja
  • 4 dadlar
  • 4 msk vatten 
  • 1 msk rå kakao
Mixa ihop i en matberedare och rulla i kokos (låt gärna händerna vara lite fuktiga så är de lättare att rulla dom.) Jag la mina i frysen ca 10 minuter för lite fastare form.
 
 
Nu ska jag och min fina kolla vidare på lite serie...så mys!
Hoppas ni får en trevlig lördag. 
Kramar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica Wallgren:

Gott!

Svar: Tack snälla!
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :