PĂ„sk. 💛

publicerat i
Hejsan finisar! 
Har varit lite off hÀr, har varit hemma hos mina förÀldrar, Àtit gott, firat pÄsk med nÀra och kÀra och bara myst en massa! Jag bakade med mig en himla smarrig pÄsktÄrta (receptet pÄ den har jag hittat i "Hello Green" kokboken, den Àr vegansk och utan vitt socker. Rekommenderar er verkligen att köpa den boken, sÄ himla mÄnga bra recept!)
Eftersom att det Àr pÄsk gjorde jag Àven egna hemmagjorda smÄ kycklingar som jag sedan dekorerade tÄrtan med. Dom blev sÄ himla söta tycker jag!
Recept och inspiration pÄ dom har jag fÄtt frÄn Erica och recept pÄ dom hittar ni hÀr. Jag gjorde dock mindre sats, men prova er fram för att se hur mycket ni vill ha av ingredienserna. 
 
Förresten!!!! 
Jag har helt glömt bort att berÀtta en superduperkul och spÀnnande grej jag ska börja med imorgon! Jag ska nÀmligen börja att följa ett detox/kostschema de nÀrmsta 6 veckorna (med början imorgon redan).
Jag har valt att endast Àta vegansk mat för att se hur min kropp reagerar och mÄr. Jag har titt som tÀtt lite problem med min mage sÄsom uppsvÀlldhet och liknande sÄ ska bli sÄ kul att se hur allt kommer att gÄ! De tvÄ första veckorna blir detox och de resterande 4 veckorna blir kostschema med vÀxtbaserad mat, mycket grönt och sÄnt hÀrligt!! Jag kommer sÄklart att berÀtta för er hur det gÄr för mig och kommentera gÀrna om ni har nÄgra frÄgor!
Detta program har jag hittat hos superduktiga Sassa Asli, klicka hÀr för att lÀsa mer om det om ni Àr nyfikna! 
 
 
 
 
Hoppas ni fÄr en fortsatt mysig söndagskvÀll och att ni har/haft en mysig pÄsk!
Kramar ❀

Kommentarer :

mumms

Svar: Hihi tack!
Maria Gregorioff

Kommentera inlÀgget hÀr :