Bananpannkakor med massor utav god topping.

publicerat i
Är just nu på besök hos mina föräldrar, alltid lika mysigt & roligt! Dessutom är jag ledig från jobbet, solen skiner & jag har precis ätit supergoda pannkakor (en väldigt trevlig bonus är också att nästa vecka börjar jag på ett nytt jobb, det villsäga på Redfellas på Emporia i Malmö. Ser framemot det så himla mycket!)
 
Det var ganska sålänge sen jag åt bananpannkakor faktiskt, så innan imorse efter att jag gått en härlig powerwalk gjorde jag pannkakor. Ni har säkert hört talas om dessa pannkakor förr men de tål att upprepas tycker jag, de är ju så goda, enkla & innehåller endast två ingredienser. 
 
Bananpannkaka
  • 2 ägg
  • 1 mosad banan
Mosa en banan och blanda det med två ägg. Jag stekte mina pannkakor i kokosolja, några minuter på varje sida på medelvärme ungefär. Jag toppade mina pannkakor med MASSOR utav gott såsom blåbär, hallon, olika slags nötter, närproducerad honung & Pauluns granola.
Som ni kanske ser så ser man knappt mina pannkakor, hahaha.. 
 
 
Kramar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av a n n i k a:

Gott!

Svar: Tack snälla!
Maria Gregorioff

2:a kommentar, skriven , av Miss Baby Peaches:

Smarrigt!

Svar: Tack!:)
Maria Gregorioff

3:e kommentar, skriven , av Jennifer:

Smarrigt!

Svar: Tack!:)
Maria Gregorioff

4:e kommentar, skriven , av hungrigast.blogg.se:

Mmm så gott och nyttigt!

Svar: Hihi ja! Precis som jag gillar det. Tack! 😊
Maria Gregorioff

5:e kommentar, skriven , av Jasmine:

Åh, så gott! Tack för att du inspirerar.
Kram

Svar: Åh men vad snällt sagt. Så glad jag blir. Tack så mycket! 😊 kramar!
Maria Gregorioff

6:e kommentar, skriven , av Elin:

Åh, vad gott det där såg ut!

Svar: Tack så mycket 😊
Maria Gregorioff

7:e kommentar, skriven , av ISA:

Hur nått så enkelt kan bli SÅ gott!! mysterium ;)

Svar: Hahahah du är ju för go! Tack snälla 😊 men håller med dig, så enkelt men ändå så smarrigt!! 😊
Maria Gregorioff

8:e kommentar, skriven , av rememberthiis.blogg.se:

gott :D

Svar: Hihi tack 😊
Maria Gregorioff

9:e kommentar, skriven , av helenaforsmark.blogg.se:

ser jättegott ut :D

Svar: Tack så mycket 😊
Maria Gregorioff

10:e kommentar, skriven , av Fanny:

Åh vad gott!

Svar: Tack! 😊😊
Maria Gregorioff

11:e kommentar, skriven , av josephine Asplund:

Gud vad gott=) Hoppas du får en fin lördag, kram<3

Svar: Tack söta! Det hade jag 😊😊 hoppas du också hade det!
Maria Gregorioff

12:e kommentar, skriven , av ajlimullersandvik.blogg.se:

toppingen ser ju helt otrolig ut :D

Svar: Åh tack!!! Topping är mer än halva grejen alltså hehe 😍😍
Maria Gregorioff

13:e kommentar, skriven , av a n n i k a:

Mums :D

Svar: Hihi de var de kan jag lova 😊
Maria Gregorioff

14:e kommentar, skriven , av Hanna Karlsson:

Det låter riktigt gott!

Svar: Åh tack snälla 😊
Maria Gregorioff

15:e kommentar, skriven , av Cassandra Haraldsson:

Så gott det ser ut! :)

Svar: Tack så jättemycket 😊😊
Maria Gregorioff

16:e kommentar, skriven , av Camilla Cecilia:

Nam, så godt ! :D <3
Har forresten konkurranse på bloggen min nå, om du er interessert. Link her:
http://nouw.com/camillacecilia/giveaway-i-samarbeid-med-glossybox---2-v-25505362
:D

Svar: Tack snälla du :):) aha tack för infon!
Maria Gregorioff

17:e kommentar, skriven , av Amanda Forsman:

Åh vad gott :D

Svar: Tack snälla :)
Maria Gregorioff

18:e kommentar, skriven , av Hanna Karlsson:

Så gott det ser ut!

Svar: Tack!! :)
Maria Gregorioff

19:e kommentar, skriven , av Malin Wederberg:

Gott :D

Svar: Tack snälla :)
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :