Efter-träning-smoothie.

publicerat i ;
Så skönt det är att träna på morgonen alltså, härligt sätt att starta dagen med tycker jag. 
Brukar ni föredra att träna på morgonen eller kvällen? 
 
När jag kom hem från träningen tidigare idag gjorde jag mig en grön & näringsrik smoothiebowl toppat med massor utav gott. Precis som jag gillar det. Topping älskar jag om ni inte redan märkt det, hehe. 
 
Efter-träning-smoothie 
Ingredienser;
  • 2 frysta bananer
  • Pressad juice från 2 st apelsiner
  • 2 dadlar
  • 2 nävar spenat
  • 3 st svartkålsblad (ej stjälken)
  • 2 msk hampa- och gojibär power, superboost mix (Renee Voltaire) - alternativt annat proteinpulver 
  • 2 dl fryst ananas
Mixa allt tillsammans, jag använde min höghastighetsblender för att det skulle bli så krämigt som möjligt. 
 
 
Jag toppade med blåbär, kiwi, hampafrön, mandlar, paranötter, mullbär & jordnötssmör. 
Äter ni något gott till frukost idag?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lillemmish - mode - inredning:

smarrigt! :)

Svar: Tack så mycket! 😀😀
Maria Gregorioff

2:a kommentar, skriven , av Dijana Landälv:

Det såg gott ut, det måste jag pröva! :D
Tar nog och väljer bort ananasen dock, tycker inte om det tyvärr... :)

Svar: Tack snälla. 😀 aha men gör det! Det är inget måste, lägg i något annat du gillar vetja. 😀😘
Maria Gregorioff

3:e kommentar, skriven , av Matilda Berlin:

Men guu vad gott det både lät och ser ut! Måste testa =)

Svar: Tack snälla! :) det tycker jag absolut att du ska, skriv gärna om du provar & hur du isåfall tycker om den. 😀
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :