Raw pitayabowl.

publicerat i Frukost, Mellanmål, Smoothie;
Kommer inte ihåg exakt hur jag hittade dom men tror att jag bläddrade runt på instagram på olika konton & till sist dök detta konto upp och jag blev väldigt nyfiken. Kontot heter rawnice & lägger upp massor utav läckra bilder på deras pitayabowls (de är först med att sälja pitayapulvret i skandinavien och det är både veganskt & raw). Jag blev helt till mig över hur underbar färgen på deras smoothieskål såg ut (+ att jag älskar färgen rosa!) så jag köpte helt enkelt hem deras pulver & provade att göra det imorse till frukost. Blev supergott & krämigt!! Toppade med blåbär, kiwi, passionsfrukt, kokos & jordnötssmör. Exakta receptet hittar ni på deras hemsida; rawnice.com.
 
 
 
 
Hoppas ni får en mysig onsdag, kram!

Kommentera inlägget här :