Vegetarisk grön pizza.

publicerat i Lunch, Middag;
Åt ikväll en himla god hemmagjord pizza (nästan helt hemmagjord iallafall, haha!) som är superenkel & går undan! 
På mitt jobb har vi superbra alternativ till både tortillabröd, pizzabottnar m.m. Älskar det med mitt jobb alltså, hälsosamma alternativ som dessutom är goda! 
 
Så ikväll var jag sugen på att göra en snabb middag då jag var hemma ganska sent från jobb.
Pizzabottnen är från märket amisa organic och är ekologisk, glutenfri & vegansk. 
I paketen fanns där två små pizzabottnar. Jag toppade mina bottnar med krossade tomater, buffelmozzarella, zucchini, gulbeta, goudapesto (ost som smakar pesto - helt underbar ost som jag också köpt på mitt jobb), svamp + hemmagjord pesto från jobb & spenat som jag la på efter pizzan varit i ugnen. När råvarorna lagts på pizzan ska den bara vara inne i ca 10-12 minuter och sedan är det klart, hur smidigt som helst!
 
 
 
 
 
Hoppas ni får en fortsatt fin söndagskväll. 
Kram!! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rememberthiis.blogg.se:

Ser jättegott ut :)

Svar: Tack så mycket! :)
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :