Återhämtning.

publicerat i Frukost, Mellanmål, Smoothie;
Det är mörkt ute & ikväll efter jobb kände jag mig faktiskt ganska så trött, försöker att lyssna på min kropp & varva ner lite.
Har precis gjort mig själv en härlig grön smoothie full med fint innehåll & även kokat 2 ägg.
Ska bara slappa i soffan & kolla gossip girl, skönt att bara vara ibland & inte ha några måsten alls. Får ju inte glömma att ta det lugnt, lika viktigt med återhämtning som med träning känner jag! 
Hur mår ni idag? Känner ni er också lite extra trötta nu när man inte får lika mycket d-vitamin? 
 
Grön skön smoothie
Ingredienser;
  • 1 fryst banan
  • 1 dl fryst ananas
  • 1 dl mango
  • 3 dl havredryck 
  • Lite ingefära 
  • 1 stjälk grönkål (endast bladen)
  • 3 stjälkar svartkål (endast bladen)
Mixa ihop allt. Jag toppade med kokos & havtorn. 
 
 
Har ni några bra tips på vad ni brukar göra när ni känner er lite extra trötta?
Kramar på er!!

Kommentera inlägget här :