Glutenfria- och mejerifria pannkakor.

publicerat i Frukost, Mellanmål;
Gick upp tidigt imorse för att köra ett litet träningspass hemma. När jag var färdigduschad såg jag att jag hade god tid på mig för att fixa frukost så då bestämde jag mig för att göra pannkakor, mums! Ville göra några enkla med få ingredienser i & hittade Hannas pannkakor (receptet HÄR). Enkla att göra & supergoda tyckte jag!
Jag gjorde en chokladkräm till som också är superenkla att göra. Plus att jag hade lite annan topping på också. Älska topping!!
 
Chokladkräm
Ingredienser;
  • 1 banan
  • 1 avokado 
  • 2 msk rå kakao
Mixa allt i en matberedare tills det blivit en krämig konsistens. Om man vill kan man söta den med t.e.x honung men jag valde att inte göra de då jag tyckte det var sött nog med bananen. 
 
 
 
 Nu ska jag cykla iväg till jobbet! Kram på er!

Kommentera inlägget här :