Mangochiaröra.

publicerat i Frukost, Mellanmål;
Imorse blev det ett litet avbrott från min dagliga gröna smoothie & istället åt jag denna smarriga röran med bland annat mango. Superenkel att göra & kan göras kvällen innan den ska ätas. Jag gjorde min innan jag gick & la mig, så imorse var frukosten färdig, så himla smart!
 
Mangochiaröra 
Ingredienser; 
  • 1 dl mango
  • 3 msk chiafrön  
  • 1 dl kokosmjölk 
  • 1 dl havredryck
  • Några duttar kanel & gurkmeja 
Blanda väl & låt stå i kylen över natten. Jag toppade med gojibär, hasselnötter, jordnötssmör, blåbärssås (stavmixa blåbär & honung). 
 
 
Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josephine:

Ser så fräscht ut! Var gärna med och delta i min månadens blogg! <3

Svar: Tack så mycket! :) åh, trevligt! Det ska jag checka in. 😘
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :