Pannkakslunch.

publicerat i Lunch, Middag;
Maten smakar så himla gott när man varit & tränat alltså (inte för att de inte gör det annars men ni kanske förstår vad jag menar..haha!).
 
Idag fick det bli ljuvliga pannkakor till lunch, love it!!
Det härliga med dessa pannkakor är att det endast innehåller 2 ingredienser, woho! 
 
Som alltid är jag en sucker för toppinngs (som ni kanske vet vid det här laget) så såklart hade jag en himla massa god topping på!
Toppingen var vaniljyoghurt, granatäpple, hasselnötsröra & färsk ananas. 
 
Hasselnötsröra
Ingredienser; 
  • 3 dl hasselnötter 
  • 2 msk kokosolja 
  • 1 msk rå kakao
  • 1 msk vatten
  • 3 dadlar
Mixa tills det blivit en tjock lite kladdig röra. Spara resterande röra till att ha på t.e.x gröten, filen, mackan eller vad du känner för. 
 
Bananpannkakor
Ingredienser;
  • 2 ägg
  • 2 bananer
Mosa bananerna & vispa ihop med äggen. Jag stekte mina i kokosolja. Blir ca 4-5 mindre pannkakor. 
 
 
Vad brukar ni ha på era pannkakor?
Kramar!

Kommentera inlägget här :