Grön mango- och zucchinismoothie.

publicerat i Frukost, Mellanmål, Smoothie;
Startade min dag med ett glas ljummet citronvatten & sedan en härligt grön smoothie. Woho! Känner att jag behöver lite mer grönsaker & frukt i min kost, mår ju så bra utav det!!
 
Mango- och zucchinismoothie
Ingredienser:
  • 1 liten zucchini
  • 1 banan
  • 2 nävar spenat
  • 2 dl havredryck
  • Liten bit ingefära
  • 1 tsk superfood grönt pulver (valfritt)
  • Limejuice från 1/2 lime
  • 2 dl mango
Mixa allt tillsammans.
 
 
Vad äter ni till frukost idag? Dela gärna med er 💚

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh, lät verkligen så gott!

Svar: Tack snälla, så glad jag blir att höra!! Hoppas du får en fin dag!
Maria Gregorioff

2:a kommentar, skriven , av norrsken emmis:

mums mums säger jag då bara =)

kramizz

Svar: Tack snälla!! 😊 ha en fin dag!!
Maria Gregorioff

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vilken trevlig blogg du har 😊 till frukost idag gjorde jag en smoothie blev inspirerad av dig. Hur mycket mango har du i?

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir!! 😀 jaså? Vad kul!! Vad hade du i för gott? Men oj..tack snälla för att du frågade, helt glömt att skriva de ju haha, förvirrad! Det är 2 dl! Ha en fin dag 😊
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :