Clean Green smoothie.

publicerat i Frukost, Mellanmål, Smoothie;
Efter lite träning & stretching hemma i lägenheten gjorde jag mig en härligt grön smoothie med massa näringsrika ingredienser. Bra start på dagen känner jag!
 
Clean Green smoothie 
Ingredienser:
  • 1/2 stjälk selleri (har ni aldrig provat innan så ta pyttelite!!! Det smakar mycket! Jag själv försöker att vänja mig vid smaken haha..) 
  • 1 banan
  • 2 dl fryst mango 
  • 1 msk hampafrö
  • 1 tsk nyponpulver & 1 tsk grönt superfoodpulver 
  • 1 näve spenat 
  • 1 näve machesallad 
  • 2 dl havredryck 
  • Lite ingefära 
Mixa! Ni bestämmer ju såklart om ni vill skippa pulvret som är i, ta det ni har hemma vetja, prova er fram!
Har ni t.e.x inte machesallad hemma så ta bara spenat. 
 Var inte rädd för att improvisera & vara kreativ! 
 
 
Hoppas ni får en fin start på veckan! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tess:

Det ser alldeles underbart gott ut! :)

Svar: Tack så jättemycket! Glad jag blir. :)
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :