Tillbaka igen!

publicerat i Drycker, Mellanmål;
Insåg att det varit ett långt break härifrån, har hunnit fira jul, nyår & det nya året har startat. Så himla taggad på ett nytt år känner jag!! Någon mer?
 
Hoppas att ni haft en superfin jul & nyårsafton. Nu är jag mer än redo för att inspirera er med härlig & näringsrik mat som också såklart är god (enligt mig haha)!
 
På tal om jul, i julklapp fick jag både Foodpharmacys böcker (en kokbok & en faktabok). Så himla bäst!! Älskar böckerna, sjukt intressant & roligt skrivna. Handlar alltså hur man på bästa sätt ska ta hand om sin tarmflora, låter kanske trist men dom gör de på ett så himla bra, pedagogiskt & roligt sätt att man inte kan slita sig från böckerna.
 
Så igår gjorde jag några olika recept från deras böcker (finns även på deras blogg, foodpharmacy.se).
Jag gjorde deras granola & chokladbollar, supergott!!
Bilder nedan ⬇️
 
 
 
 
Vad önskar ni annars att få läsa här på bloggen? Kom gärna med tips, tas gärna emot!
Kram på er. 💚 

Kommentera inlägget här :