Nicecream på ENDAST 1 ingrediens!

publicerat i Frukost, Mellanmål, Nicecream;
Godmorgon fina ni!
Vilket underbart väder vi har, blir så lycklig av värme & sol alltså!! Idag har jag dessutom turen att vara ledig, så om några timmar sticker jag iväg till Helsingborg för att hänga med bästa Ida & grilla. Snacka om sommarkänslor!!
Har ni det fint väder där ni bor?
Nåja, nu när solen är framme blir jag mer & mer sugen på kalla rätter såsom fräscha sallader & glass till frukost (hehe, jag menar varför inte?)
Någon mer än jag? 
 
Denna nicecreamen som de så fint kan kallas innehåller bara en ingrediens (kan göra iallafall!) om man bortser från att jag som en liten bonus haft i lite olika superfoodpulver.
 
Färgglad nicecream
Ingredienser:
  • 3 frysta bananer
  • 1 tsk tranbärspulver (valfritt, märket kungmarkatta) 
  • 1 tsk blått spirulinapulver (valfritt, beställt på rawnice)
Mixa! Dela upp det i två olika skålar & mixa sedan ihop det med de olika färgerna i mixern eller för hand.
 
 
 
Stay tuned, för om några timmar dyker här upp ett recept på raw hasselnötsbollar.
Kram på er! 

Kommentera inlägget här :