Fruktsallad med chokladröra.

publicerat i Allmänt;
Hej finisar 💕
Hur mår ni? Igår gjorde jag en supergod frukost (som jag inte hann/glömde lägga upp) så tänkte jag skulle lägga upp idag istället.
Enkelt och bra dessutom! Du skär den frukten du tycker om, jag tog lite vad jag hade hemma såsom banan, mango, hallon, apelsin och kiwi. Toppade även med lite fina torkade blommor. Nu till chokladreceptet! 
 
Chokladkräm
Ingredienser;
  • 1 avokado 
  • 1 banan
  • Ca 1-2 msk kakao
  • En skvätt ikaffe (oatlys)
Mixa! 
 
 
OBS, BILD EFTERÅT. Alltså självklart åt jag mer utav den goda chokladsåsen efter bilden tagits, allt för att bilden skulle bli finare hehe men japp, jag äter mer! :) 
 
Vad äter ni till frukost idag?  💕

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monica:

Mums så gott Känner igen mig med såsen !

Svar: Tack snälla! Haha ganska likt från jobbet. ❤️
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :