Välbehövlig återhämtning.

publicerat i
Har haft en underbar resa tillsammans med Ida i Usa och är nu hemma i Sverige igen!  
Efter ett par dagars mys med vänner, familj och min bättre hälft (kände att jag behövde lite tid att ta igen mig, vara frånkopplad lite från mobilen efter vår resa) känns det som att min energi fyllts på lite, jag är nu redo för nya äventyr och lite rutiner igen. :)
 
 
Det är därför som jag inte laddat upp något här på några dagar, skönt ibland att bara vara om ni förstår mig.
 
Bilden är tagen för några dagar sen då jag och syrran tränade på gymmet tillsammans.
Åh, vad jag saknat gymmet! Kändes himla härligt att vara tillbaka igen!
 
 
När jag har tid framöver så ska jag ladda upp en massa bilder från resan tänkte jag som ni kan ta del utav. :)
 
Hoppas att ni mår fint!
Trevlig lördag och helg på er! ❤
 
Kramar,
Maria

Kommentera inlägget här :