Pannkakor och chokladsås.

publicerat i
Myste till det lite idag med en himla god pannkaksfrukost med chokladsås då jag är ledig idag och har all tid i världen. Så himla skönt ibland! 
Pannkaksreceptet har jag hittat hos superduktiga Erika. Receptet hittar ni här (jag gjorde halva smeten + att jag hade i havredryck istället för mandeldryck)
Chokladsåsen som jag gjorde själv är superenkel!
Du mixar bara 3 st dadlar med 1/2 msk rå kakao, 1/2 msk carob + 1/2 dl havredryck (har ni inte carob hemma går det säkert lika bra med 1 msk kakao istället)
 
 
 
Jag toppade mina pannkakor dessutom med blandade bär, kiwi, kokos och kakonibs. 
 
Kramar 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av trollet:

Så gott det ser ut, hungrig oxå;)

Svar: Tack snälla! 😊 haha!
Maria Gregorioff

2:a kommentar, skriven , av Fairyland surprises:

Pannkakor och plättar är underskattat!
Det ser väldigt gott ut!

Svar: Visst är det?! Så enkelt och gott! 😊Tack snälla!
Maria Gregorioff

3:e kommentar, skriven , av rememberthiis.blogg.se:

Mums :D

Svar: Hihi tack 😊
Maria Gregorioff

gott

Svar: Tack!!
Maria Gregorioff

5:e kommentar, skriven , av Veronica Wallgren:

Gud vad gott!

Svar: Tack så väldigt mycket 😊😊
Maria Gregorioff

6:e kommentar, skriven , av Felicia:

Ser gott ut!

Svar: Tack snälla!!
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :