Rå chokladkaka toppad med chokladmousse, kokos & bär.

publicerat i Drycker, Mellanmål;
När ens fina vän fyller år & för tillfället bor hos en måste ens födelsedag firas med bakelse, ljus och lite (skön)sång hehe. 
Tycker det är så himla roligt att överraska andra så jag bakade igårkväll när hon inte var hemma.
Imorse var jag tyst som en mus och förberedde drt sista.
Kakan blev så himla god (smakade såklart av både bottnen och moussen igår när jag bakade).
Receptet hittade jag hos superduktiga Jenny & Linnea, klicka HÄR för att komma till receptet.
Jag tog dock pistachnötter stället för jordnötter då jag inte hade det hemma.
 
 
Hoppas ni får en mysig fredag & helg. Själv ska man jobba ikväll & senare dra ut med jobbet för att tacka av två fina kollegor.
Imorgonbitti ska jag & sambon åka till Oslo, woohoo! Underbar helg framför mig!
Vad ska ni hitta på?
Kram ❤

Kommentera inlägget här :