Superenkla, snabba & goda pannkakor.

publicerat i Frukost, Mellanmål, Pannkaka/våffla;
Vem gillar inte när matlagning går snabbt & samtidigt är gott? Ibland är det ju gött faktiskt. (: 
Imorse visste jag inte vad jag skulle hitta på till frukost, slösurfade & hittade värsta grymma enkla receptet på pannkakor, de kunde jag ju knappast inte vara utan! Receptet hittade jag på Instagram hos en som heter; @100kitchenstories, all CRED till henne! 
 
Enkelt pannkaksrecept
Ingredienser;
  • 1,5 dl havremjölk 
  • 1 banan
  • 1,5 dl bovetemjöl
  • 1 tsk bakpulver 
  • Salt & vaniljpulver (hoppade över detta själv)
Mixa & stek! 
 
 
Toppa med en massa gott är mitt tips!! 
 
Alltså, en kul sak, ni anar inte vad jag höll på med imorse haha...har 2 batteri till min kamera, båda var urladdade, fick vänta på att de skulle ladda upp lite sen snabbt ta lite foton (ja vad inser man då? att ens minneskort såklart är fullt & måste spendera de lilla batteritiden man har på att ta bort bilder hahaha!). 
Ni kan ju bara tänka er hur det såg ut, ta en bild, blir inte bra, gå & ladda några minuter osv. Ilandsproblem men tyckte det var ganska så kul nu när jag tänker efter, har ni varit med om samma sak? 
 
Hoppas ni får en supermysig helg finisar! 💚

Kommentera inlägget här :