Slowjuicer. 💚💚

publicerat i , Juice;
UrsÀkta att jag varit lite off pÄ senaste..sÄ blir det ju ibland. HÄller som sagt fortfarande pÄ i vÄr nya lÀgenhet och det tar ju sin tid, haha. MÄste iallafall berÀtta om min nya investering som jag gjort!!
 
Efter att ha letat, lĂ€st recensioner och kollat pĂ„ massor utav olika videos pĂ„ youtube bestĂ€mde jag mig Ă€ntligen för en omega slowjuicer. Fick bli en lite för tidig julklapp till mig sjĂ€lv, hehe. Hoppas att jag nu hittat rĂ€tt och att den kommer att fungera bra men det tror jag alldeles sĂ€kert. Kommer definitiv att prova att göra juice i den idag!! Är sĂ„ glad och exalterad över att ha köpt en slowjuicer som jag kan ha sĂ„ mycket anvĂ€ndning till mer Ă€n bara att juica med sĂ„som att göra egen pasta, göra nötsmör, glass, nötmjölk m.m. + att jag nu Ă€ntligen kan juica bladgrönt (t.e.x grönkĂ„l och spenat) dĂ„ det inte funkar sĂ„ bra att juica i en sĂ„kallade rĂ„saftcentrifug som jag haft innan.
En sÄkallade slowjuicer innebÀr dessutom att du fÄr ut mer juice (skruven som jag kallar det som pressar ut juice ur grönsakerna snurrar sakta och lÄter dÀrför inte mycket heller + att det finfördelar ner allt som juicas och bevarar mesta möjliga nÀring utav det du juicar)
Jag kÀnde verkligen nu att jag behövde en sÄn hÀr dÄ jag Àlskar att juica och vill kunna juica det jag vill! 
 
 
Brukar ni juica? 
 
Hoppas ni fÄr en fin torsdag.
Kram,
Maria 

Kommentera inlÀgget hÀr :