Mysfrukost med scones, grön smoothies & apelsin.

publicerat i Drycker, Fika, Frukost, Mellanmål, Smoothie;
Min syster sover över hos mig just & ska göra det en natt till. Supermysigt att ha henne här & hitta på roliga saker! Vi gjorde oss en superhärlig frukost med nybakta scones, grön smoothie & lite apelsin. Sconesen hittade jag hos superduktiga Emma, klicka HÄR för att komma till receptet. I smoothien hade jag banan, spenat, tjock kokosmjölk & havredryck. 
 
 
På sconesen hade jag jordnötssmör, kakaonibs, gojibär & den andra ost, gurka, smör & paprika. På smoothien hade jag saffransgranola & kokos. 
 
Nu ska vi mysa vidare! Vad gör ni idag?
Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Yasmine:

Min farmor fyller 88 år idag så har varit hos henne på födelsedagsfika :)

Svar: Åh, så himla mysigt det låter!! Hoppas ni firade henne ordentligt. :) Kram!
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :