Bananchiapudding.

publicerat i
Både igår och idag åt jag en enkel och god bananchiapudding till frukost. Jag gillar när det går snabbt att göra men att det ändå är näringsrikt och såklart gott! 
 
Bananchiapudding
Ingredienser;
  • 1/2 mosad banan
  • 2 dl havredryck
  • Kanel
  • 3 msk chiafrön
Mosa 1/2 banan, blanda i kanel efter tycke och resten utav ingredienserna. Blanda väl och låt stå en stund. Jag serverade min pudding med den andra halvan av bananen, lite jordgubbar och pumpafrön. 
 
 
Nu är jag taggad för att dra till nordic wellness för att träna. Hoppas ni får en fin torsdag. 
Kramar! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rememberthiis.blogg.se:

Gott!!

Svar: Tack snälla!
Maria Gregorioff

2:a kommentar, skriven , av a n n i k a:

Gott!

Svar: Tack snälla!
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :