Jordnötsgröt.

publicerat i Frukost, Mellanmål;
Alltså. Min frukost imorse var så himla god. Ni kanske vet vid det här laget att jag bara älskar jordnötssmör hehe. Så varför då inte göra en jordnötsgröt tänkte jag...
Det visade sig vara sjukt gott & krämigt! Det är ett enkelt recept dessutom, woho!
 
Jordnötsgröt 
Ingredienser;
  • 1 stor msk jordnötssmör 
  • Kanel & kardemumma efter tycke 
  • 2 dl havredryck 
  • 1 dl havregryn
Blanda allt samman. Koka tills det blivit en härlig gröt. Jag toppade med kiwi, kokos & banan.
 
 
Dags för mig att jobba snart, vad gör ni idag?
Hoppas att ni får en mysig helg, massa kramar till er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anita:

Men oj, det där lät bra spännande!

Svar: Åh men tack! Sjukt gott faktiskt 😀
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :