Veganvecka.

publicerat i Allmänt, Frukost, Mellanmål;
Ni som följer mig på Instagram kanske har sett att jag denna vecka ska köra helveganskt, wiho! Älskar utmaningar så detta ser jag fram emot (heter heartfulloffood där)
 
Längesen jag postade något här nu men ja sånt kan det ju bli ibland! Kommer försöka bli lite oftare nu. 
 
Så iallafall, här kommer veckans första veganska frukost.
 
Kokos- och kanelchia mixat med färska hallon 
Ingredienser:
  • 3 msk chiafrön
  • 2 dl krämig kokosmjölk
  • 1 tsk kanel 
Blanda runt noga & låt stå till sig en stund. Jag blandade sedan runt chiapuddingen med hallonen & toppade med massa gott!
 
 
Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hemma Hos Felicia:

wow vilken dröm! :D

Svar: Åh, tack snälla! :)
Maria Gregorioff

2:a kommentar, skriven , av Happy:

Hejja dig!!

Svar: Tack! :)
Maria Gregorioff

Kommentera inlägget här :